RSS

Födelsedag och instruktörsutbildning

03 Okt

Började dagen med en härlig hundpromenad i solen. Blev att gå upp tidigt så jag han både promenad och dusch innan det var dags att väcka Hugo. Men som vanligt hade han varit vaken länge. Det är ju så spännande med födelsedag att det är svårt att sova länge 😉 Det blev en del paket att öppna, hade ju packat in i små kartonger istället för att lägga i en stor.

Hugo höll vad han lovat Thomas, att han skulle bada på sin födelsedag. Han hade ju tur att det har varit en varm höst och att det idag var sol och varmt.

Jag hade Instruktörs utbildning på hundklubben hela dagen, så familjen fick fortsätta att fira Hugo utan mig. Det blev en lång dag med mycket information att ta in, och efter lunch började ögonen gå i kors. Det var inte något nytt vi gick igenom, men det är ju alltid nyttigt att få en påminnelse på hur vi som instruktörer ska agera och tips på presentationsteknik.

Jag han lagom hem till det var dags att äta tårta. Så nu står magen åt alla håll, efter att jag suttit stilla hela dagen. Det var tur att Sarah drog med mig ut på en promenad med runt Travvägen.

wpid-20151003_075412.jpg

En härlig morgonpromenad i höstsolen

wpid-20151003_083348.jpg

Min lilla kille fyller 11år

wpid-20151003_145830.jpeg

Ett födelsedags dopp i Byrum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 oktober, 2015 i Familjen, Hund, Privat

 

Lämna en kommentar